Finanční Administrátor v SAP

Informace o nabídce

  • Lokalita: Praha
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: Administrativa a zákaznická podpora, HR a personalistika, Účetnictví a finanční služby
  • Level pozice: Specialista
  • Kontaktní osoba:
  • Veronika Pušová
  • +420 725 519 328
  • pusova@syn.cz

Náplň práce

Vaše budoucnost? To je XPO Logistics. Americká společnost přichází do Prahy a buduje nové centrum pro západní Evropu. Nyní máte příležitost, podílet se na růstu společnosti. To Vám XPO Logistics nabízí.

Pro tuto společnost hledáme Finančního Administrátora/Administrátorku, jež bude mít na starosti nejen administrativu a fakturaci této české pobočky, ale také aktivity týkající se oblasti HR.

Náplň práce:

  • Příprava, účtování a distribuce faktur zákazníkům v souladu s interními procesy
  • Řešení účetních nesrovnalostí
  • Účetní transakce, účtování bankovních plateb
  • Podílení se na týdenních forecastech
  • Kontrola nákladů
  • Registrace subdodavatelů v systému
  • Denní komunikace se zákazníky, dopravci, operátory, řediteli pobočky, účetními či ostatními dodavateli
  • Zpracování mzdových podkladů zaměstnanců pobočky
  • Administrativní zpracování nástupů/ výstupů zaměstnanců pobočky
  • Zajišťování chodu pobočky (zajištění spotřebního, kancelářského materiálu)

Nabízené podmínky

  • Možnost být u zrodu české pobočky mezinárodní společnosti
  • Samostatná a zodpovědná práce, velké uplatnění vlastní iniciativy
  • Aktivní využití angličtiny
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Benefity: Stravenky, příspěvek na dopravu, další zvyšování počtu dnů dovolené na základě odpracovaných měsíců
  • HPP na dobu neurčitou
  • Lokalita: Praha – v okolí centra
  • Nástup – srpen 2017

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Středně pokročilá znalost anglického jazyka umožňující denní komunikaci
  • Min. 2 roky praxe na fakturantské pozici
  • Orientace v SAP
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office, především Excel)
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Proklientský přístup
  • Samostatnost, proaktivita
  • Základní znalost HR procesů výhodou
  • Výhodou zkušenosti z logistického prostředí

Charakteristika klienta

Americká společnost XPO Logistics, která přichází do Prahy s cílem vybudovat nové logistické centrum.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn