Internal Controls Analyst

Informace o nabídce

  • Lokalita: Praha
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: Účetnictví a finanční služby
  • Level pozice: Specialista

Náplň práce

Pro mezinárodní FMCG společnost působící na českém trhu už od roku 1992, která dováží své výrobky do 50 zemí světa, hledáme zkušeného kandidáta na pozici Internal Controls Analyst. Máte zkušenosti z interního auditu či projektového řízení v oblasti financí? Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat.

práce a klíčovými zodpovědnostmi bude:

  • Realizovat interní audity založené na rizicích a kontrole obchodních procesů
  • Podílení se na projektech, které poskytují podporu a poradenství obchodním a projektovým týmům při provádění efektivních finančních kontrol v rámci nových procesů
  • Podrobné testování kontrolních mechanizmů společnosti a vyvozování závěrů o jejich účinnosti
  • Nastavit doporučení ke zlepšení vnitřních kontrol, procesů a kontrolního prostředí společnosti
  • Zajišťovat povědomí o podnikovém kontrolním systému, odpovědnostech a aktivitách vnitřní kontroly
  • Práce se systémem Sarbanes-Oxley (SOX), dodržování předpisů SOX

Nabízené podmínky

Na co se můžete těšit?

  • Práci ve stabilní prestižní mezinárodní společnosti
  • Příjemné pracovní neformální prostředí (smart casual)
  • Možnost krátkodobých i dlouhodobých zahraničních stáží
  • Rozsáhlý kariérní růst
  • interní/externí vzdělávání (jazykové kurzy)
  • Flexibilní pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené
  • 4 dny sick days
  • Zkrácená pracovní doba 37,5 hodiny
  • Možnost home office
  • Stravenky
  • Příspěvek na volnočasové aktivity Flexipass v hodnotě 5 000 Kč ročně
  • Příspěvky na životní a penzijní připojištění
  • Notebook, iphone

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

Co budete na této pozici potřebovat?

  • Vysokoškolské vzdělání (ideálně v oblasti finančního řízení, auditu, obchodní správy)
  • 2 až 4 roky zkušeností z finančního auditu, interních kontrol nebo projektového řízení v oblasti financí (výhodou praxe z Big 4)
  • Angličtina na dobré úrovni (pokročilá mluvená i písemná znalost)
  • Znalost MS Office (pokročilý Excel a PowerPoint)
  • Analytické dovednosti a logické myšlení
  • samostatnost, proaktivita a pečlivost

Charakteristika klienta

Mezinárodní FMCG společnost působící na českém trhu už od roku 1992, která dováží své výrobky do 50 zemí světa.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Víte o někom, kdo by byl pravým kandidátem na tuto pozici?
Dejte nám prosím vědět přes náš referenční program.

Doporučit známeho

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn