Staňte se součástí mezinárodní organizace Lékaři bez hranic!

Humanitární a zdravotnická organizace Lékaři bez hranic otevírá v Praze nové IT centrum.

Sdílené centrum IT služeb bude poskytovat IT podporu všem zainteresovaným stranám po celém světě – lidem vyslaných na mise, operačním centrům, sekcím a pobočkám.

Kdo jsou Lékaři bez hranic (Médecins Sans Frontières)?

Mezinárodní humanitární a zdravotnická organizace založená v roce 1971 v Paříži. Lékaři bez hranic poskytují rychlou a odbornou lékařskou pomoc lidem postiženým válkami, epidemiemi a přírodními katastrofami. S pomocí téměř 3 000 mezinárodních a 38 000 místních spolupracovníků poskytují zdravotní péče ve více než 70 zemích světa. Specializované týmy jsou vyslány na humanitární mise po celém světě a jsou složené ze zdravotních profesionálů a specialistů v oblasti logistiky či administrativy. Základní principy činnosti Lékařů bez hranic tvoří nezávislost, neutralita a nestrannost. Na těchto principech stojí veškerá práce od lékařské péče, logistiky až po nakládání s financemi a komunikaci s veřejností. Více než 90 % příjmů pochází od soukromých dárců, kteří průběžně poskytují menší částky.

Aktuálně pro vznikající IT centrum hledáme:

Senior Support Engineer – Office 365

You have a unique opportunity to be a part of this implementation journey. As a Senior Support Engineer – Office365, you will need to be hands-on to manage and maintain MSF’s Office 365 tenants and related technologies. Office 365 infrastructure is utilized across the entire MSF Movement. Senior Support Engineer will maintain connections to Office 365, and manage multiple Office 365 tenants, although MSF’s tendency is towards one global tenant. For this you will be asked to get involved with the integration/consolidation if needed. This position will report initially to the Service Delivery Manager.

I am interested

SAP HR/HCM Helpdesk Functional/Technical Support

You have a unique opportunity to be a part of the implementation journey of Médecins Sans Frontières (MSF)/Doctors Without Borders Shared IT Service Center. As a SAP HR/HCM Helpdesk Functional/Technical Support, you will be providing functional/technical second level end user support within the SAP HR/HCM solution “Symphony”. Also, you will be training and guiding the customers, ensuring they have the confidence to independently complete their tasks and that they have adequate roles assigned. This position will report initially to the Service Operations Manager.

I am interested

Proč se stát členem nového centra sdílených IT služeb v Praze?

  • Budete poskytovat IT podporu více než 22 000 systémovým uživatelům, kteří jsou součástí operačních center, sekcí a zároveň se účastní humanitárních misí po celém světě.

    -
  • Možnost podílet se na projektech humanitární pomoci, které pomáhají měnit životy lidí, aniž byste museli cestovat přímo do konfliktních zón nebo zemí zasažených přírodními katastrofami či epidemiemi.

    -
  • Nová výzva pro zkušené IT experty, kteří hledají smysluplnou a naplňující práci. Být součástí humanitární organizace, kde pracuje více než 42 000 lidí rozmístěných po celém světě, je v první řadě poslání.

    -
Zajímá Vás víc informací o misích Lékařů bez hranic ve světě? Navštivte jejich webové stránky.