Asistentka v přední investiční společnosti

Informace o nabídce

  • Lokalita: Praha
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: Administrativa a zákaznická podpora
  • Level pozice: Asistent

Náplň práce

Hledáme příjemnou a spolehlivou asistentku s komunikativní angličtinou. Budete pracovat v úplném centru Prahy v přední investiční společnosti expandující v rámci střední a východní Evropy.

Vaše zodpovědnosti:

  • Administrativní podpora top manažerů
  • Organizace diáře, plánování schůzek
  • Organizace cestovní agendy a řízení náhrady cestovních výdajů
  • Zápisy z porad vedení společnosti
  • Příprava a kompletace potřebných dokumentů (tabulky, reporty, smlouvy)

Nabízené podmínky

  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Flexibilní pracovní doba
  • Reálná možnost kariérního rozvoje
  • Práce v příjemném týmu

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

  • Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni
  • Prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici
  • Pokročilá znalost Microsoft Office
  • Proaktivní a samostatná osobnost
  • Skvělé organizační a komunikační dovednosti

Charakteristika klienta

Investiční společnost expandující v rámci střední a východní Evropy.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Víte o někom, kdo by byl pravým kandidátem na tuto pozici?
Dejte nám prosím vědět přes náš referenční program.

Doporučit známého

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn