Hlavní účetní / Manager účetnictví – kosmetická firma

Informace o nabídce

  • Lokalita: Praha
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: Účetnictví a finanční služby
  • Level pozice: Střední management

Náplň práce

Hledáme zkušeného profesionála v oblasti účetnictví, do mladého energického týmu, se znalostí kompletní účetní agendy, angličtiny a už má zkušenost na vedoucí pozici, alespoň jako zástupce hlavní účetní. Tato pozice se Vám bude líbit, pokud preferuje managerskou, víc koordinační funkci než klasickou hands on účetní agendu. Poďte pracovat pro renomovanou kosmetickou společnost, v krásném designovém prostředí a využívat výhodu výrazných slev na firemní kosmetické výrobky.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Odpovědnost za 3 právní entity ve 3 zemích (ČR, SR a Maďarsko)
  • Budete koordinovat 3 strany - pobočky, share-service centra a účetní firmu
  • Vašim úkolem bude zabezpečit plynulost účetních operací mezi jednotlivámi stranami
  • Budete mít 2 přímé podřízené
  • Budete taky zastřešovat styk s úřady a auditory
  • Kontrolujete hlavní knihu a reporting, treasury, accounts payable, které zpracovává lokální účetní a centrum sdílených služeb
  • Kontrolujete zpracování daní
  • Máte nas starosti sledování legislativních změn

Nabízené podmínky

Jaké benefity Vám společnost chce nabídnout?

  • 25 dnů dovolené
  • 3 sickdays
  • Stravenky
  • Slevy na kosmetické produkty
  • Cafeteria system
  • Flexibilní pracovní doba
  • Možnost home-office

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

Co bude pro tuto pozici potřebovat?

  • Znalost komplexní účetní agendy dle českých a mezinárodních účetních standardů (CAS, IFRS)
  • Angličtinu na komunikativní úrovni (min. B2) – využití slovem i písmem
  • Zkušenost s vedením účetního týmu podmínkou (na pozici hlavní účetní nebo alespoň zástupce hlavní účetní)
  • Podmínkou je praxe v mezinárodní společnosti (a praxe v FMCG společnosti výhodou)
  • Zkušenost s konsolidacemi
  • Zálibu v koordinaci a organizování

Charakteristika klienta

Společnost ze sektoru rychloobratkového zboží.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Víte o někom, kdo by byl pravým kandidátem na tuto pozici?
Dejte nám prosím vědět přes náš referenční program.

Doporučit známého

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn