HR konzultant pro finance a banking oblast

Informace o nabídce

  • Lokalita: Praha
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: HR a personalistika
  • Level pozice: Specialista

Náplň práce

Jsi zkušený recruiter a vyznáš se ve světě financí? Chceš mít za sebou profesionální značku a nabízet kvalitní služby? Přijeď k nám do Karlína a hledej "vlky" a "žraloky" pro naše klienty z oblasti financí a bankovnictví.
Proč SYNERGIE?

  • Máme CRM systém, který se stále vyvíjí, zlepšuje a objektivně nám usnadňuje a zrychluje práci
  • Šéfové s námi otevřeně mluví a dávají nám konstruktivní zpětnou vazbu
  • Úspěchy v práci, kterých dosahujeme jsou viditelné a oceněné nejen bonusem na výplatě
  • Školení, kterým procházíme nám reálně pomáhá spolu vycházet a kvalitně pracovat
  • Máme fungující procesy a jasnou strukturu
  • Jsme flexibilní a zlepšujeme stále své služby
  • Bojujeme za kvalitu - pro klienta, pro kandidáta, pro nás - kteří tvoříme Synergie

Budeš odpovídat za:

  • 360° Recruitment proces a Executive Search projekty
  • Nastavování sourcingových strategií a proaktivní komunikace s potenciálními kandidáty
  • Komunikace se stávajícími klienty, budování dlouhodobých vztahů s klienty a rozšiřování potenciální spolupráce
  • Vyhledávání nových možností spolupráce, vyjednávání podmínek spolupráce
  • Aktivní účast na interních i externích networkingových eventech

Nabízené podmínky

  • kvalitní know-how od Lenky Srchové a Tonyho Karase
  • Inspirativní atmosféra mezinárodního týmu
  • Intenzivní zaškolení a možnost dalšího vzdělávání (interní i externí tréninky)
  • Profesní a kariérní růst
  • 25 dní dovolené, 2 sick days
  • Flexibilní pracovní doba a možnost home office
  • Příspěvek na dopravu
  • Každý měsíc pořádáme firemní snídaně a pravidelně jezdíme na teambuldingy

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

  • Zkušenost s náborem zaměstnanců min. 2 roky
  • Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Fokus na cíl a vytrvalost
  • Analytické a strategické myšlení
  • Výborné organizační dovednosti a time management

Víš, jaké soft skills u nás určitě uplatníš?

  • Otevřenost (pokud se ti něco nelíbí, řekneš nám to)
  • Výsledky jsou pro tebe důležité (máš cíl a jdeš si za ním)
  • Vytrvalost (protože odmítnutí patří k naší práci a ty musíš jít dál)
  • Samostatnost (nejsme fanoušci mikromanagementu; budeme ti věřit a dáme ti prostor)
  • Jsi týmový hráč (v těžkých chvílích táhneme za jeden provaz, opravdu)

Charakteristika klienta

Jsme SYNERGIE, personálně poradenská společnost působící na českém trhu již 25 let. Patříme do skupiny SYNERGIE Group, která je jedním z největších poskytovatelů personálních služeb v celé Evropě. Především jsme však tým, který se navzájem podporuje, sdílí zkušenosti a veškerá nadšení. Neustále na sobě pracujeme, vzděláváme se a rosteme.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Víte o někom, kdo by byl pravým kandidátem na tuto pozici?
Dejte nám prosím vědět přes náš referenční program.

Doporučit známého

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn