HR specialista (nábor & administrativa)

Informace o nabídce

  • Lokalita: Praha
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: HR a personalistika
  • Level pozice: Specialista

Náplň práce

Umíte dobře komunikovat s klienty, máte dobré organizační dovednosti, fokus na detail a v administrativě jste jako doma? Do naší divize Temporary Staffing hledáme nového kolegu, který bude kompletně pečovat o jednoho z našich klíčových klientů a zastřešovat i další projekty.
Náplň práce:

  • Každodenní péče o klíčového klienta, podpora a poradenství
  • Zajištění celé HR administrativy dočasně umístěných zaměstnanců
  • Tvorba pracovních smluv, dodatků
  • Odpovědnost za nástupy a výstupy zaměstnanců
  • Zpracování docházky a podkladů pro mzdy
  • Zajištění lékařských prohlídek
  • Příprava pravidelných reportů pro klienta
  • Aktualizace interní databáze
  • Řešení ad hoc úloh
  • Zodpovědnost za celý proces výběru a náboru (od nalezení kandidáta až po úspěšné umístění u klienta)
  • Pracovněprávní poradenství (klientům a kandidátům)
  • Účast na pracovních veletrzích a workshopech

Nabízené podmínky

  • Příležitost pustit se do nových věcí, uplatnit nápady, zlepšovat procesy
  • Zázemí renomované mezinárodní značky s portfoliem špičkových služeb
  • Intenzívní podporu profesionálního mezinárodního týmu, který sdílí know-how na denní bázi
  • Partnerství s nejvýznamnějšími firmami na našem trhu
  • Flexibilní procesy bez zbytečné byrokracie
  • Home office a flexibilní pracovní doba
  • 25 dní dovolené, sick days

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

  • Zkušenosti na podobné pozici min. 1 rok
  • Anglický jazyk na úrovni B1 minimálně
  • Zkušenost s dočasným přidělováním zaměstnanců nebo interním HR výhodou
  • Dobré komunikační a organizační dovednosti
  • Proaktivní řešení problémů
  • Preciznost a fokus na detail
  • Ovládání programu MS Excel

Charakteristika klienta

SYNERGIE Česká Republika působí na českém trhu již 25 let a je součástí SYNERGIE Group, páté největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. V 17 zemích 4.100 zaměstnanců ze 750 poboček zajistí denně na 70.000 kandidátům práci na trvalý úvazek.
SYNERGIE Česká Republika je členem Asociace poskytovatelů personálních služeb a Francouzsko-české obchodní komory. Veškeré procesy se řídí zlatými standardy personálních služeb a Etickým kodexem APPS. Je držitelem GOLD MEDAL v systému hodnocení společenské odpovědnosti EcoVadis.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Víte o někom, kdo by byl pravým kandidátem na tuto pozici?
Dejte nám prosím vědět přes náš referenční program.

Doporučit známého

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn