Konzultant pro oddělení Fúzí a Akvizicí

Informace o nabídce

  • Lokalita: Česká republika
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: Účetnictví a finanční služby
  • Level pozice: Specialista

Náplň práce

Zajímá vás oblast fúzí a akvizicí se zaměřením na daně a účetnictví? Či máte již v tomto oboru nějaké zkušenosti? Anebo byste se naopak tímto směrem chtěli nadále kariérně ubírat? Pro významnou mezinárodní poradenskou společnost, patřící mezi TOP organizace v tomto odvětví, hledáme vhodného kandidáta na pozici Konzultanta pro oddělení Fúzí a Akvizicí.

Náplní vaší práce a klíčovými zodpovědnostmi bude:

Být součástí oddělení Fúzí a Akvizicí a spolupracovat s předními společnostmi v rámci této problematiky. Podílení se na všech částech obchodního procesu. Tj. due diligence služby, strukturování daní, příprava finanční dokumentace, realizace a reorganizace po akvizici, příprava na prodej společnosti a průběžné poradenství.

  • Poradenství českým i zahraničním klientům ohledně daně z transakcí a širších obchodních a akvizicích
  • Due diligence a daňové strukturování při akvizicích a likvidacích
  • Poradenství v oblasti daně z příjmu právnických osob

Nabízené podmínky

Co vám můžeme nabídnout?

Na co se můžete těšit?

  • Práci ve stabilní prestižní mezinárodní společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí s možností aktivního využití angličtiny
  • Systematický profesní a individuální rozvoj
  • Práce na zajímavých projektech pro přední české i mezinárodní společnosti
  • Motivující finanční ohodnocení s možností nadstandardních bonusů
  • Systematický profesní a individuální rozvoj
  • Interní i externí školení
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexibilní pracovní doba, home office
  • Cafeteria systém a další benefity

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

Požadavky na kandidáta

Co budete na této pozici potřebovat?

  • Vysokoškolské vzdělání (finanční či ekonomické zaměření)
  • 1 - 3 roky praxe ve finančním sektoru se zaměření na daně či účetnictví
  • Znalost CAS
  • Angličtina na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • Zkušenost z poradenské společnosti výhodou
  • Předchozí zkušenost z oblasti fúzí a akvizicí výhodou
  • Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni
  • Schopnost zorientovat se v problému z pohledu klienta a zaměření na efektivní řešení
  • Silné analytické a rozhodovací dovednosti
  • Obchodní mysl, schopnost se učit a rozvíjet
  • Iniciativa a samostatnost

Charakteristika klienta

Mezinárodní poradenská společnost působící na českém trhu již 25 let, která poskytuje auditorské, daňové a poradenské služby.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Víte o někom, kdo by byl pravým kandidátem na tuto pozici?
Dejte nám prosím vědět přes náš referenční program.

Doporučit známého

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn