Ostřílená mzdová účetní

Informace o nabídce

  • Lokalita: Praha
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: Účetnictví a finanční služby
  • Level pozice: Specialista

Náplň práce

Pro našeho významného klienta, mezinárodního výrobce těžkých vozidel, hledáme zkušenou mzdovu účetní. Nebojíte se zpracování většího množství mezd, vyznáte se v Excelu a chcete být součástí silné stabilní společnosti, která nabízí nadstandartní mzdové ohodnocení a spoustu rodinných benefitů? Pokud ano, těšíme se na Váš životopis.

Co budete mít na starost:

  • Aktualizace a údržba informací v systémech, vč. mzdové evidence, osobní záznamy, docházka nezbytná k zajištění správného zpracování mezd
  • Poskytovat mzdové informace a zprávy vedení a případně dalším oprávněným osobám
  • Zachování důvěrnosti informací o zaměstnancích
  • Zajistit, aby společnost dodržovala platné platové předpisy
  • Odpočet a případné hlášení, vrácení daně, penzijní připojištění, pracovní krytí a další nezbytné informace příslušnému orgánu
  • Reagujte a zajistěte, aby platební dotazy byly rychle a přesně vyřešeny
  • Sledovat legislativní vývoj, určit osvědčené postupy pro mzdy a iniciovat návrhy na neustálé zlepšování
  • Připravuje HR zprávy a analýzy týkající se provozních a strategických měření KPI
  • Profesionální komunikace s interními a externími zákazníky
  • Poskytuje další služby a podporu týkající se lidských zdrojů v souladu s očekávanými

Nabízené podmínky

Benefity:

  • Bohaté a různorodé finanční benefity a příspěvky
  • Osvěžení na pracovišti
  • Firemní stravování za symbolickou cenu + stravenky
  • Příležitostná práce z domova
  • Příspěvky na zdraví
  • Dárkové poukázky
  • Příspěvky na sportovní vyžití a mnoho dalších zajímavých benefitů

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

Bez čeho se neobejdete:

  • Praxe ve mzdovém účetnictví minimálně 3 roky
  • Schopnost zpracovat velké množství mezd
  • Dobrá znalost Excelu - kontingenční tabulky, S vyhledat, grafy, vzorce
  • Angličtina alespoň na komunikativní úrovni - B1

Co bude Vaší velkou výhodou:

  • Přesah do HR agendy
  • Orientace v problematice mezd cizinců
  • Znalost systému Data Center

Charakteristika klienta

Naším klientem je mezinárodní společnost, která se zabývá výrobou těžkých vozidel a jejich servisem.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Víte o někom, kdo by byl pravým kandidátem na tuto pozici?
Dejte nám prosím vědět přes náš referenční program.

Doporučit známého

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn