Payroll Accountant for Corporate Services

Informace o nabídce

  • Lokalita: Praha
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: Účetnictví a finanční služby
  • Level pozice: Specialista

Náplň práce

Pro mezinárodní prestižní poradenskou společnost patřící do Big 4, hledáme do interního oddělení zkušeného kandidáta na pozici - Mzdový/á účetní. Pakliže splňujete níže uvedené, dejte nám o sobě vědět.

Jaký by měl být ideální kandidát?

Náplní vaší práce a klíčovými zodpovědnostmi bude:

  • Zajištění kompletní mzdové agendy pro cca 400 zaměstnanců (výstupní doklady, přihlašování, odhlašování zaměstnanců, evidenční listy, evidence dovolených, zúčtování daně z příjmu atd.)
  • Úzká spolupráce s účetním oddělením z důvodu zajištění včasného a precizního reportingu
  • Pravidelná komunikace se zaměstnanci společnosti, související s vedením jejich mzdové agendy (česky, anglicky)
  • Práce se systémy SW Nugget, MS Excel a dalšími interními databázovými systémy zaměřujících se na zpracování docházky a dovolených
  • Řádná komunikace s orgány státní správy, tj. finančními úřady, úřady sociálního zabezpečení a zdravotními pojišťovnami.

Nabízené podmínky

Na co se můžete těšit?

  • Práci ve stabilní prestižní mezinárodní společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí s aktivním využitím angličtiny na denní bázi
  • Systematický profesní a individuální rozvoj
  • Možnost vycestovat na zahraniční stáž
  • Zajímavé finanční ohodnocení se zajímavými nadstandardními bonusy
  • Možnost flexibilní pracovní doby, homeoffice
  • Případné přesčasy kompenzovány formou náhradního volna
  • 3 Sick days, 2 dny volno přes Vánoce
  • Cafeteria systém a další benefity
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

Co budete na této pozici potřebovat?

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Zkušenost na obdobné pozici, ideálně v mezinárodní společnosti
  • Velmi dobrá znalost češtiny a angličtiny
  • Velmi dobrá znalost mzdové a pracovně právní legislativ
  • Uživatelská znalost práce s MS Office (především s MS Excel)
  • Schopnost pracovat v týmu, přesnost, diskrétnost a komunikativnost

Charakteristika klienta

Přední poradenská společnost nově rozvíjející kromě služeb auditu a assurance také oblast IT poradenství patřící do Big4 skupiny.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Víte o někom, kdo by byl pravým kandidátem na tuto pozici?
Dejte nám prosím vědět přes náš referenční program.

Doporučit známého

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn