Recruitment Consultant – Headhunter

Informace o nabídce

  • Lokalita: Brno, Jihomoravský kraj
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: HR a personalistika
  • Level pozice: Specialista

Náplň práce

Právě hledáme do našeho Synergie týmu Recruitment Konzultanta – Headhuntera, který se bude zaměřovat na obsazování specializovaných a manažerských pozic napříč průmyslovými odvětvími – výroba, logistika, automotive, real estate, chemický průmysl a jiné.

Chcete svoji kariéru směrovat do náboru – headhuntingu? Máte schopnost komplexního řešení problematických situací, jste kreativní a týmový hráč? Mluvíte plynule anglicky? Pokud ano, ráda s vámi prodiskutuji bližší detaily o pozici, naší společnosti a našem týmu.

Vaší náplní práce bude:

  • 360° Recruitment proces a Executive Search projekty
  • Nastavování sourcingových strategií – využívání různých interních i externích zdrojů
  • Proaktivní komunikace s potenciálními kandidáty – telefonické pre-screeningy a vedení osobních pohovorů
  • Obsazování pozic u stávajících klientů, budování dlouhodobých vztahů s klienty a rozšiřování potenciální spolupráce
  • Vyhledávání nových možností spolupráce, vyjednávání podmínek spolupráce
  • Podílení se na výběrových řízení realizovaných velkými mezinárodními společnostmi – zpracování dokumentace, prezentace před hodnotící komisí
  • Aktivní účast na interních i externích networkingových eventech
  • Možnost podílet se na zajímavých interních projektech

Nabízené podmínky

  • Zázemí společností s 50-letou tradicí na mezinárodní úrovni, v Česku působíme již 25 let
  • Příjemný pracovní kolektiv – jsme parta pohodových lidí
  • Intenzivní zaškolení a možnost dalšího vzdělávání (interní i externí tréninky)
  • Možnost ovlivnit své finanční ohodnocení
  • Zajímavé benefity: 25 dní dovolené, 2 sick days, flexibilní pracovní doba, možnost home office, stravenky, narozeninový příspěvek, Multisport Benefit karta

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

  • Praktické zkušenosti v náboru minimálně 1 rok (na straně personální agentury či společnosti)
  • Komunikativní úroveň angličtiny – každodenní využití při komunikaci s kolegy, kandidáty a klienty
  • Analytické a strategické myšlení
  • Odolnost vůči stresu, proaktivita a kreativita
  • Výborné organizační dovednosti a time management

Charakteristika klienta

Synergie je personálně-poradenská společnost působící na českém trhu již 25 let. Jsme součástí francouzské skupiny Synergie Group, která má v Evropě vedoucí postavení v poskytování HR služeb. Působíme v oblasti Permanent Placement i Temporary Staffing. Máme pobočku v Praze a Brně, jsme tedy flexibilní plnit očekávání našich klientů.
Náš Permanent Placement tým je rozdělen na dvě divize: technickou a netechnickou. Konzultanti v Netechnické divizi se specializují na obsazování pozic z oboru financí, obchodu, marketingu, lidských zdrojů, administrativy a práva. Konzultanti Technické divize se zaměřují na pozice z oblasti automotive, logistiky, IT, výroby a strojírenství.

Kolegové z Temporary Staffing nabízí svým klientům komplexní HR řešení v různých průmyslových odvětví se specializací na bílé i modré límečky.
Jsme tým, který se navzájem podporuje, sdílí zkušenosti a veškerá nadšení. Neustále na sobě pracujeme a vzděláváme se.

Jsme v souladu s našimi hodnotami společnosti: prémiová služba, partnerství, důvěra a otevřenost, odhodlání, neustálé zlepšování.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Víte o někom, kdo by byl pravým kandidátem na tuto pozici?
Dejte nám prosím vědět přes náš referenční program.

Doporučit známého

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn