Samostatný/á účetní v TOP poradenské společnosti

Informace o nabídce

  • Lokalita: Praha
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Sektor: Účetnictví a finanční služby
  • Level pozice: Specialista

Náplň práce

Prestižní mezinárodní TOP poradenská společnost, podnikající v oblasti auditu, daní a účetnictví, hledá do svého týmu Accounting Advisory posilu na pozici Samostatný/á účetní. Máte zkušenost s komplexním účetnictvím a hledáte novou životní výzvu? Možná jste to právě vy, koho hledáme.

Jaký by měl být ideální kandidát?

Náplní vaší práce a klíčovými zodpovědnostmi bude:
Poskytování poradenských služeb v rámci oddělení Accounting Advisory pro různorodé klienty společnosti (zahraniční i tuzemské). Příprava a realizace interních, externích školení v oblasti finančního reportingu a podpora auditního týmu při řešení náročných účetních operací. Projekty tohoto oddělení se týkají následujících oblastí:

  • Změny financování – zadlužení, transakce IPO
  • Změny v podnikání či statusu – obchodní rozvoj, akvizice, reorganizace, strategie ukončení či odprodej
  • Účetní změny – podpora při zavádění nových standardů dle IFRS a CAS
  • Poradenství v komplexních účetních otázkách – komunikace na denní bázi s klienty ohledně jejich účetní agendy, konsolidace dle IFRS a CAS
  • Podpora týmu auditorů

Nabízené podmínky

Co vám můžeme nabídnout?

Na co se můžete těšit?

  • Práci ve stabilní prestižní mezinárodní společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí s možností aktivního využití angličtiny
  • Systematický profesní a individuální rozvoj
  • Zajímavé finanční ohodnocení se zajímavými nadstandardními bonusy
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní doba, home office
  • Cafeteria systém a další benefity
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou

Není to to pravé? Stane se. Můžeme vám najít jinou práci. Stačí nám váš aktuální životopis.

Ozvěte se mi

Požadavky na kandidáta

Požadavky na kandidáta

Co budete na této pozici potřebovat?

  • Vysokoškolské vzdělání (finanční či ekonomické zaměření)
  • Minimálně 4 roky praxe v komplexním účetnictví
  • Znalost IFRS a CAS, US GAAP výhodou
  • Angličtina na komunikativní úrovni (slovem i písmem), němčina výhodou
  • Certifikát ACCA výhodou
  • Zkušenost z Big 4 výhodou
  • Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni
  • Schopnost zorientovat se v problému z pohledu klienta a zaměření na efektivní řešení mysl
  • Silné analytické a rozhodovací dovednosti
  • Obchodní mysl, schopnost se učit a rozvíjet
  • Iniciativa, samostatnost, ochota cestovat

Charakteristika klienta

Mezinárodní poradenská společnost působící na českém trhu již 25 let, která poskytuje auditorské, daňové a poradenské služby.

Informace o výběrovém procesu

Po odeslání Vašeho životopisu Vám odpovíme nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud se tak nestane, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle: (+420) 226 066 011 nebo se obraťte na odpovědného konzultanta.

Víte o někom, kdo by byl pravým kandidátem na tuto pozici?
Dejte nám prosím vědět přes náš referenční program.

Doporučit známého

Reagovat na nabídku

Vyplňte údaje o sobě a přiložte životopis nebo se přihlašte přes LinkedIn.

Reagovat e-mailem LinkedIn